Sadie's - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu Sadie's - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu

Sadie's

Door: Linde

Blijf op de hoogte en volg Linde

07 December 2013 | Verenigde Staten, Saint Paul

Er is meer in de wereld dan Prom.

Ik weet het, het is moeilijk te geloven, maar er zijn andere onderwerpen om over te praten op een Amerikaanse high school. Sadie's, bijvoorbeeld. Het is bijna precies hetzelfde alleen eerder in het jaar, minder sjiek, ennnn het meisje moet de jongen vragen, in plaats van andersom. En je mag niet zomaar een briefje over de tafel schuiven, er wordt van je verwacht dat je op z’n minst koekjes bakt, of iets op het schoolbord schrijft ofzo.

De paar weken voor Sadie's worden gekenmerkt door oneindig veel gepraat, gegiechel, geklets en geroddel over steeds maar dezelfde onderwerpen. Wat vind jij van het thema? Wie ga je vragen? Vind je hem leuk of gaan jullie gewoon als vrienden? Wat ga je aan doen? Hoe ga je hem vragen?

Het klinkt allemaal leuk en aardig, maar het is voornamelijk DRAMA. God, ik heb nog nooit zo veel mensen zien huilen in een paar weken tijd. Er breekt een soort race los tussen de meisjes wie als eerste de leukste jongen kan krijgen. Er komt meer ruzie dan vriendschap van, als je het mij vraagt.

Maar wie heb ik nou gevraagd? (dat vroeg je je twee alinea’s geleden al af, of niet soms?^^)
Nou, ik moet je teleurstellen. Ik viel er midden in, ik had geen idee wie of wat of waar of hoe en toen hadden alle andere meisjes al lang lijsten met eerste, tweede, derde en zelfs vierde keuzes gemaakt. Help!! wat moet ik doen?!?
Maar dat duurde gelukkig niet lang, want ik werd gevraagd door het liefste meisje in de school: Lela.
(we gingen als vrienden, even voor de duidelijkheid)

Maar er zit nog een staartje aan.
Een paar dagen voor Sadie’s kwamen we er achter dat vier van onze vrienden nog geen date hadden (wat heel raar was, want het zijn stuk voor stuk geweldige jongens). En dus besloten Lela en ik om ze , allemaal tegelijk, mee uit te vragen.
Nu hadden we allebei dus twee dates. Of vijf, het is maar hoe je het ziet.

Maar dit verhaal is nog niet afgelopen.
Onze vrienden (Jimmy, Isaac, Joey en William) waren natuurlijk blij dat ze naar Sadie’s konden, maar eigenlijk hadden ze toch wel graag een eigen meisje gehad (i.p.v. ieder een half, dat is wel begrijpelijk). DUS toen hadden we een probleem, maar met wat duwen en trekken kregen we nog twee meisjes onze groep in (een was te bang geweest om iemand te vragen, de ander zat in een soort zelfde situatie als ik had gezeten). Toen hadden we een groep van acht.

Uiteindelijk was het een super leuke avond. Het thema was ‘Into the Wild’. Lela en ik wilden eerst als een sexy koala en een sexy boom gaan (zodat ik haar rond kon dragen,), maar uiteindelijk besloten we om als toeristen te gaan. Toeristen die verdwaald en vervolgens aangevallen waren, door wilde dieren. Ik was in het water gevallen en gebeten door een haai, Later die avond ben ik met mijn haai getrouwd, want ze hadden een minikapelletje in de danszaal. Het is toch mooi hoe het lot je kan vergaan…

  • 07 December 2013 - 21:21

    Linde Van De Graaf:

    er komen nog wat meer foto's ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Paul

United States of America

een jaar op een high school in Amerika

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Home

21 Mei 2014

Camp Curry

06 Mei 2014

Prom!

29 April 2014

MEER groot nieuws

26 April 2014

Groot nieuws!
Linde

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 22495

Voorgaande reizen:

12 Juli 2018 - 19 December 2018

Studeren in de Filipijnen

23 Juli 2013 - 31 December 2013

United States of America

Landen bezocht: