Little Shop of Horrors - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu Little Shop of Horrors - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu

Little Shop of Horrors

Door: Linde

Blijf op de hoogte en volg Linde

07 December 2013 | Verenigde Staten, Saint Paul

Weet je nog dat ik over de musical schreef een paar maanden geleden? De eerste uitvoering was gisteren!! Een echte high school musical, het drong toen pas tot me door hoe geweldig dat eigenlijk is. Make-up, glitter, handgeschilderde decorstukken, felle lampen, zingen, dansen, en natuurlijk acteren. Hard werken was het ook wel, het is ongelooflijk hoe veel er moet gebeuren voordat we daar op het podium konden staan, maar het was (is, ik ben nog niet klaar) het waard.

Het hele gebeuren was veel professioneler dan ik had verwacht. Het werd allemaal door de leerlingen georganiseerd, de leraren konden alleen advies geven. Het orkest bestond uit leerlingen (alles was live), de costuums werden ter plekke aan elkaar genaaid, en de leerlingen bedienden de lampen en de microfoons.Central gaf ons geweldige spullen om mee te werken. Het theater is ook in de school, het is zo groot! Niet te geloven, er is zelfs een balkon!

De cast is dus maar een klein deel van de vele mensen die meewerken aan de musical, maar het is een ontzettend leuke groep mensen. Het voelt nu als een grote groep vrienden, terwijl we elkaar aan het begin van het jaar nog niet eens allemaal kenden. Het is maar goed dat we elkaar mogen ook, want afgelopen weken zijn we zo ongeveer nonstop samen geweest. Eerst elke dag twee uur na school, daarna vier, en deze laatste week waren we van twee tot negen uur s’avonds aan het oefenen. Er werden enorme hoeveelheden pizza’s en pasta afgeleverd op school, want hongerige tieners hebben veel, VEEL voer nodig.

Halverwege de week begon het te sneeuwen, en nu is het al -20°C!!! Dus na de repetities duurde het nog een half uur voordat de auto’s sneeuwvrij en onderweg naar huis waren. Maar nu voelt het echt als Minnesota, het winter wonderland waar iedereen me over verteld heeft. Dit heeft niet zo veel met de musical te maken, maar ik zeg het er toch even bij ;) Het ziet er prachtig uit.

Oh oh! En het was Sinterklaas! Fijne pakjesavond iedereen ;). Ik heb Zwarte Piet en Sinterklaas dan wel niet gezien dit jaar, maar gelukkig zijn ze me niet vergeten, en hebben ze me wat opgestuurd (ontzettend lief, dankjewel!) . Ik liep vrolijk met een chocoladeletter door de school. Iedereen wilde weten waar ik zo veel chocola vandaan haalde. Ik heb ze verteld dat ze ook maar hun schoen moesten zetten, en daarna heb ik wat strooigoed uitgedeeld. Want eerlijk zulen we alles delen, toch?

Nou, ik hoop dat alles goed gaat daar aan de andere kant van de ocean. Ik hoor het graag als jullie iets leuks te vertellen hebben (Sinterklaasverhalen? iemand zwemdiploma gehaald? ☺). En wens me succes, vanavond is mijn tweede uitvoering! Ik zal de goede foto’s er maandag of dinsdag op zetten.

  • 07 December 2013 - 21:21

    Linde Van De Graaf:

    Hier komen ook nog wat meer foto's..maandag of dinsdag denk ik.

  • 08 December 2013 - 08:31

    Lisa:

    Ziet er leuk uit -wat grote zaal! Nieuws vanuit de andere kant van de oceaan? Hier in Zweden is gisteren de eerste echte sneeuw gevallen. Ik kan mn fiets de komende maanden dus wel aan de wilgen hangen - sneeuw schijnt nogal snel te willen veranderen in ijs. Resultaat is een fietspad waarover je kunt schaatsen... Succes met je uitvoeringen!

  • 11 December 2013 - 02:44

    Linde Van De Graaf:

    De foto's zijn van de generale repetitie, maar die was (bijna) precies hetzelfde. Tijdens de echte show zijn er niet zo veel foto's genomen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Paul

United States of America

een jaar op een high school in Amerika

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Home

21 Mei 2014

Camp Curry

06 Mei 2014

Prom!

29 April 2014

MEER groot nieuws

26 April 2014

Groot nieuws!
Linde

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 22499

Voorgaande reizen:

12 Juli 2018 - 19 December 2018

Studeren in de Filipijnen

23 Juli 2013 - 31 December 2013

United States of America

Landen bezocht: