Halloween!!! - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu Halloween!!! - Reisverslag uit Saint Paul, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu

Halloween!!!

Door: Linde

Blijf op de hoogte en volg Linde

16 November 2013 | Verenigde Staten, Saint Paul

Halloween was ontzettend leuk. Op school werd het gevierd door wat men ‘rent a senior’ noemt. Je kunt voor een dag een zesdeklasser ‘huren’ en ermee doen wat je wilt. Ze kunnen je dragen, liefdesliedjes voor je zingen, je eten geven en….je mag ze verkleden! Mijn senior heet Kira, en ze was mijn wandelende agenda. Want waarom zou ik een stuk papier gebruiken, als ik ook gewoon op haar kon schrijven?? Het was hilarisch om te zien wat sommige mensen aan moesten trekken, ik heb voorlopig wel genoeg jongens in korte rokjes en lippenstift gezien….

S’avonds zijn we de huizen langs gegaan. “Trick or treat!!” Summit is de populairste straat om Halloween te vieren, ik heb hele kuddes verklede kinderen met ouders gezien. Bernard en Elsa zeiden dat ze vorig jaar wel duizend kinderen snoep moesten geven. Het werd ze te veel, dus dit jaar deden ze alle lampen uit en verstopten ze zich in de keuken, haha.

Natuurlijk waren we eigenlijk een beetje (veel te) oud, en we kregen best vaak zo’n blik van; ‘Nou, vooruit dan maar’ Maar de meeste mensen deden niet moeilijk, en
1. We hadden ons best gedaan om ons te verkleden. Sommige tieners gaan de deuren langs in hun gewone kleren, dat vind ik echt niet kunnen.
2. We zien er dan wel oud uit, maar we gedragen ons nog als vijfjarigen, telt dat ook?
3. We zijn zielige buitenlandse meisjes die nog nooit Halloween gevierd hebben (puppyoogjes knipper knipper)
DUS ik vond dat we ook snoep verdiend hadden.

Meryem en ik waren circusmensen (echte circuscostuums geleend van mijn circusvrienden^^) en Emma was een hobbit. Het was ontzettend nat en koud, maar ze liep gewoon door op dr blote voeten. Kijk, dat is nou doorzettingsvermogen.

De meeste huizen waren prachtig versierd met pompoenen en lichtjes. Niet echt eng, maar wel sfeervol en gezellig. Er was een huis waar ze zo ongeveer een toneelstuk opvoerden. Je kon naar binnen kijken, naar hun eetkamer, daar hadden ze een soort diner voor zombies nagemaakt. Dat was toch wel het hoogtepunt.

Al met al was het een gezellige dag, en een gezellige avond. Emma is een ontzettend leuke meid, en onze buit was niet slecht. Alleen jammer dat Bernard bijna alles heeft opgegeten…hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Paul

United States of America

een jaar op een high school in Amerika

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Home

21 Mei 2014

Camp Curry

06 Mei 2014

Prom!

29 April 2014

MEER groot nieuws

26 April 2014

Groot nieuws!
Linde

Actief sinds 23 Juli 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 22475

Voorgaande reizen:

12 Juli 2018 - 19 December 2018

Studeren in de Filipijnen

23 Juli 2013 - 31 December 2013

United States of America

Landen bezocht: