klein berichtje voor het slapengaan - Reisverslag uit Harriet Island, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu klein berichtje voor het slapengaan - Reisverslag uit Harriet Island, Verenigde Staten van Linde Graaf - WaarBenJij.nu

klein berichtje voor het slapengaan

Blijf op de hoogte en volg Linde

02 September 2013 | Verenigde Staten, Harriet Island

Morgen eerste schooldag, spannend!!!

• 03 September 2013 - 10:11

Iris Van De Graaf:

Heel veel succes lieve schat. Ik hoop dat je een paar vriendinnen erbij krijgt die net zo tof zijn als Isa, Zoe, Anke, Elke, Guusje, Salome, Meghan en alle andere goede vriendinnen van je! Liefs mama

• 05 September 2013 - 11:58

Papa:

En? En? En?....
    (heel erg nieuwsgierig)

Mama en ik zijn gisteren bij Casper's introductieconcert op het conservatorium in Zwolle geweest. Erg leuk om een conservatorium van binnen te bekijken, en de 3 uur durende uitvoeringen door nieuwe studenten, in klassiek, jazz, pop, latino enz. enz. Casper speelde Händel op piano - we gaan vaker kijken.

• 08 September 2013 - 22:32

Lisa:

Hooi Linde!

Hoe was de eerste schoolweek? Ik heb me meteen aangemeld op je site om op de hoogte te blijven. Kijk uit naar de rest van je verhalen!

Succes daar!!!

Groetjes, Lisa

• 15 September 2013 - 01:19

Saskia Van Der Jagt En Suus:

Hoi Linde!

We volgen je berichten. Gaat het goed? We bedoelen heb je het leuk? Valt het mee om alles in het Engels te doen?
    Hier regent het heel erg, echt Hollands weer. We hebben een taart gebakken voor een vriendin.
    Ik volg een opleiding voor decorbouwer, ik leer heel goed timmeren en boren en zagen, erg leuk!
    Tot gauw, Amerika is vast geweldig.

liefs Suus en Sas